11/13/2007

002 - aku sepatutnya tidur sekarang...

sudah lama aku tidak berjaga malam memikirkan pengisian menarik untuk ditayangkan di dalam jurnal aku. (sebagai pelajar jurusan akaun, aku tidak dapat untuk tidak memikirkan tentang journal entries semasa menulis perkataan jurnal sebentar tadi. mungkin ini ada kaitan dengan keadaan aku yang baru sahaja selesai menduduki peperiksaan akhir semester. aku amat berharap aku dapat keputusan yang bagus, barulah berbaloi untuk aku mempunyai minda yang terngiang-ngiang jurus perakaunan di dalamnya. walaubagaimanapun, itu semua bergantung kepada ketentuanNya, aku hanya mampu merancang. sekarang, berbalik kepada topik asal, nampaknya, buat masa ni, aku akan mempunyai banyak masa lapang untuk menulis dan menyemakkan lagi dunia atas-talian (online) ini. aku akan cuba menikmati setiap detik dengan sepenuhnya...)

oh, nampaknya tulisan aku kali ini hanya melibatkan 15 perkataan atau satu setengah baris sahaja. yang lain-lain itu ialah penerangan yang tiada kaitan sebenarnya.

aku sepatutnya tidur sekarang...

1 comment:

the mosaicist said...

weehoo! oh, di sini kamu ya? edisi luth sinaar bila pulak? :D