12/25/2007

005 - masih ada lagi di seni sini...

mungkin sudah ditakdirkan, bahawa aku memang bukan seorang yang konsisten dan istiqamah. hanya tinggal beberapa hari lagi aku boleh menulis, pada masa itulah minda aku kembali berminat untuk menulis.

aku sangat minat dengan perkara yang seni, namun aku tiada kemahiran bermain alat muzik, dan tiada kemahiran menggunakan anggota badan dengan lincah. akhirnya, aku hanya mampu (mencuba) menulis dengan seni.

sekarang aku tidak mampu lagi menulis secara konsisten dan istiqamah. namun aku akan cuba untuk meneruskan lagi perjalanan seni aku yang masih jauh.

nota kaki: mak aku meminati lagu 'bila aku sudah tiada' dendangan kugiran hujan, adakah ini bermakna aku anak seni?

2 comments:

akirasuri said...

Hahak!
Rock la mak kamu!
Suka hujan tu :D
Kirim salam kat beliau ek :D

Selamat ke sekolah semula!

Rie said...

Salam...

Apa khabar? bila bleh jumpa minum2